Комунікація в мережі Інтернет

Комунікація в мережі Інтернет

Інтернет-комунікація - спілкування за допомогою глобальної комп’ютерної мережі Інтернет.

    Комунікація за допомогою Інтернету виявляється у двох аспектах:
  1. здійснення обміну інформацією між різними суб’єктами комунікації за допомогою голосу, відео, текстових повідомлень, документів, файлів та ін. (наприклад, системи інтернет-магазинів, інтернет-банкінгу тощо);
  2. спілкування між комунікантами-людьми.

У сфері ділового спілкування в мережі Інтернет вироблено специфічні особливості, які подано в таблиці.

Форма комунікації Характеристика
Писемна форма спілкування Писемні форми спілкування мають допоміжний характер. У інтернет-комунікації на писемну форму покладено основне навантаження ділової комунікації. Писемна форма вимагає конкретніше формулювати думку, уточнювати формулювання, висловлюватися лаконічно. Такий спосіб комунікації сприяє не емоційному, а раціональному стилю переговорів, що буває корисно у конфліктних ситуаціях.
Цитування співбесідника. Така форма дає змогу уникнути неправильного тлумачення того, що було зазначене раніше, а відтак посилює увагу майже до кожного написаного слова.
Деформалізація спілкування. Стиль ділової інтернет-комунікації дає змогу скоротити психологічну дистанцію між партнерами.

Віртуальна реальністьпростіша, ніж фізична та соціальна, відповідно дві останні в інтернет-комунікації редукуються до набору окремих ознак. Опанувати й вивчити віртуальну комунікацію значно простіше, ніж спілкування у реальному житті, цим інтернет-комунікація й затягує, цим можна пояснити частково втечу у ігрову чи іншу (редуковану) реальність. Багато цікавих робіт на цю тему опубліковано науковцем Джоном Сулером(посилання на статті)

Характеристики інтернет-комунікації

    Для інтернет-комунікації властиві такі характеристики:
  • Анонімність, невидимість і відчуття безпеки.
  • Одночасно із конструюванням власної віртуальної особистості людина створює образ співбесідника, який майже завжди не відповідає дійсності, оскільки інформацію, якої не вистачає, він просто домислює.
  • Обмежене сенсорне переживання, складність у вираженні емоцій, що частково компенсується спеціально розробленою знаковою системою (наприклад, емотиконами)

.

Ця стаття є корисною та пізнавальною

Ця стаття є корисною та пізнавальною, інформація подана стисло і цікаво

До форм комунікації ще можна додати

 

Появу у ділових повідомленнях інформації особистого характеру. Один діловий партнер може надавати іншому інформацію з посиланням на власний сайт, блог тощо.

Опитування

Як ви ставитесь до оприлюднення фото та відео з Євромайданів в Інтернеті?
позитивно
88%
негативно
12%
Загальна кількість голосів: 26